Zvyšte svou konverzi a spokojenost zákazníků díky službě Večer objednáno, zítra dodáno
Posuňte logistiku svého e-shopu na vyšší úroveň. Všechny objednávky vytvořené do 19:30 rozvážíme již další den ráno. Získejte tak konkurenční výhodu o kterou vás většina e-shopu nepřipraví i váš e-shop bude doručovat stejně rychle jako jednička na trhu. Pozitivní zákaznické hodnocení se k vám jen pohrnou.
Co s Večer objednáno, zítra dodáno získáte navíc?
Jak Večer objednáno, zítra dodáno funguje?
1. Vyměníme si informace o objednávce
Informace o objednávce se přes propojení vašeho e-shopu s naším skladem dostane k nám a všechny objednávky přijaté do 19:30 vyřídíme ještě ten den.
2. Večerní objednávky vyzvedne dopravce
Pozorujeme trendy v nákupním chování zákazníků a víme, že přibližně třetina objednávek vzniká pozdě odpoledne a dopravci tyto zásilky již nestíhají svést do vlastního depa a doručit do dalšího dne. Proto jsme posunuli takzvaný „cut-off time“ pro příjem objednávek až do 19:30 a díky spolupracujícím dopravcům předáváme zásilky ještě tentýž den, aby je stihli doručit do dalšího dne.
3. Od rána rozvážíme večerní objednávky
Večerní objednávky objednávky už ráno začíná doručovat Zásilkovna, PPL a GLS. Tak se dostanete na rychlost doručování zásilek standardům českého ecommerce giganta.
4. Máte e-shop s konkurenční výhodou a vyšším konverzním poměrem
Rychlé předání objednávky dopravci a následné doručení zákazníkovi vyvolá „wow efekt“, který se ve výsledku propíše například do pozitivnějších recenzích, častějších nákupů nebo doporučování vašeho e-shopu známým. Ale hlavně to že můžete zobrazit tuto informaci na e-shopu vám pomůže získat vyšší konverzní poměr a s tím více objednávek.
Zrychlení doručení tím, že Mailstep umí večerní zásilky doručovat již druhý den se pozitivně promítlo na zvýšení konverzního poměru v večerních hodinách, zároveň v recenzích od uživatelů vidíme že za rychlost doručení nás chválí. Máte tak novou konkurenční výhodu